puteri shazreen puteri shazreen: saya patut lakukannya :'(

Saturday 24 December 2011

saya patut lakukannya :'(

hello.
hadoi, why lha mata ni tak nak pejam ye?
dah rasa mengantok, but mata ni yang tak mahu pejam jugak.
bosan jugak malam-malam ni.
tak tahu nak buat apa.
baek berblog lha.
tengok lha blog aku ni. dah bersepah. berhabuk pun ada.
ish.ish
aku malas nak edit edit blog.
bukan rajin sangat pun.
tak apa lha blog aku tak cantek macam blog korang pun.
ada aku kesah? haha.

actually,aku masih tak boleh lupakan dia okey!
thats why lha i can't sleep.
aku harus ! aku patut lupa kan dia!!
SERIOUSLY,,aku tak tahu macam mana nak lupa kan dia..
walau apa pun.
aku tetap kena lupa kan dia.
tetapi,bukan sekarang :(


p/s : often in life, we forget the things we should remember and remember the things we should forget :')

No comments:

Post a Comment