puteri shazreen puteri shazreen: pergi mampus boleh?

Thursday 22 December 2011

pergi mampus boleh?

hello.
hari ni aku dah dapat result PMR.
tak de lha teruk sangat.
biasa biasa je.
oke.
aku update blog ni,
ada something aku nak story mory.
tahu tak yang aku tengah sedih dengan sikap dia?
sememangnyaa sedih!
oke! fine! 
dia senyap tanpa berita?
dia remove aku dari list friend dia dalam facebooks.
oh,pesal kau tak cakap yang kau dah tak mahu aku?
hah?
siot lha kau wahai lelaki tak guna!!
oke. kau remove aku kan?
 why kau tak block aku terus,ha?
kan senang?
tak yah banyak cakap kan,
oke. aku text kau,
kau langsung tak reply!
aku call kau?
tapi naik waiting.
then aku try call kali kedua,
terus kau tak angkat..
ohhh,,why kau tak cakap yang kau dah ada orang lain.?
janji-janji manis masam kau tuh tak boleh pakai lha!
sayang.cinta.rinduu aku konon?
woi,setakat cakap tuh boleh lha!
pergi mampus lha kau!
opps,jangan sesekali text aku or call aku lagih!
muak lha aku baca & dengar ayat-ayat babi kau tuh!!
(b cayum syg) < ayat babi kau ! haha
bau belacan tahu tak kau cakap yang kau sayang aku?
so, we r nothing kan?
it's okey wahai lelaki bangam!
aku tak kesah.
haha :D
good bye sayang.


p/s : love comes and goes. and often it has paused. then come back to see. the damaged it has caused.

No comments:

Post a Comment