puteri shazreen puteri shazreen: i need you rite now :(

Tuesday 27 December 2011

i need you rite now :(

hello.
babe.rindu tau tak?
sekarang,kita jumpa pun jarang-jarang kan?
dulu,selalu jumpa.
walaupun cinta kita jarak dekat.
kau tetap busy.
okey. aku boleh sabar.
kau busy pun sebab nak cari rezeki kan sayang?
kau kerja jauh,dalam 1minggu, 1 hari je jumpa kan?
setiap hari khamis kau balik sini,
this week,aku memang sedih tau tak?
jumpa aku then terus pergi kL,
okey.aku tak marah pun sebab kau pergi dengan family kau kan?
sayang. 2hari aku senyap kan diri sebab tertentu.
kau tak pulak text or try col aku.
kau pun senyap jugak.
sedih tau tak?
malam ni aku rasa nak text kau.
okey.aku lemah kan diri aku nak text kau.
aku turunkan rasa ego aku.
sebab aku sayang kau!! :'(
babe. kau dah tak macam dulu.
sekarang kau dah tak mau aku kan??
sayang. i miss you :(


p/s : i never let you go sayang :')

No comments:

Post a Comment